16 Temmuz 2009 Perşembe

Xat

Bot Atmak




Merhaba arkadaşlar bugünkü konumuzda size biraz xat'tan bahsedeceğim. Şu günlerde dünyayı kasıp kavuran ve 13 18 yaş arası gençlerin müthiş bir istek duyduğu ve vakit harcadıgı chat sitelerinden yani xattan bahsediyoruz :) Sizlere tavsiyem boş insanlarla boş vakitlerinizi sanalda geçirmeyin madem kendinizi kontrol edemiyorsunuz o zaman kimseyi kafanıza takmayın ben şahsen 21 yaşındayım xat denen illetten yeni kurtuldum :)
Sıra geldi bot atma işlemine :)

Xat sitesi olan herkes bot ister popülere çıkmak veya sitesini kalabalık göstermek için arkadaslar sizlere xats days ve powers yada kontor karsılıgı bot atmak isteyen insanlara sakın inanmayın çünkü %90'ı dolandırıcıdır. Çok nadir babayiğit çıkar aralarından. Dikkat edin. İkincisi Xata bot atmak diye birşey yoktur bot dediğimiz şey ise örneğin atıyorum mynet sitesi benim oraya xat chat kodumu nokta şeklinde yerşeltiriyorum mynet.com a giren otomatikmen benim xat siteme düşüyor ve isimsiz olarak gözüküyor hayliyle millet bunu bot sanıyor. Siz siz olun sakın ha kanmayın dolandırıcılara alet olmayın. Bence gidin bir blogspot'tan sayfa alın kendinize site kurun 1 ay'da bot gelir zaten yeterki düzgün içerikli bir siteniz olsun...

Sizlere yardımcı olabildiysem ne mutlu bana bol Şanslar Xatcı kardeşler :)
 

Sikiş, Bedava Porno, Sıcak Video, Liseli Sikiş Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template